Сніданок на вихідні: шакшука



Тільки у суботу-неділю мені вдається дуже спокійно і розмірено снідати, читати стрічку новин або дивитись чергову 25-хвилинну серію чогось, пити каву з молоком і абсолютно нікуди не спішити. По буднях мій сніданок проходить у темпі 6/8, я відчуваю себе Робіном Ненажерою, який безрозбірно закидає в себе все, о попадеться під руку. Тому сьогодні пропоную вам нарешті видихнути і приготувати лінивий і смачний сніданок, який примандрував аж з Північної Африки - шакшуку. Шакшука - ароматна страва, з кількома видами прянощів, у якій яйце готується прямо у томатному соусі.

Інгредієнтів і часу потребуємо мінімум. 

Отже, для однієї порції шакшуки треба:

1-2 яйця
2 зубчики часнику
оливкова олія (
2 великі цибулини (я ж натомість використала пучок зовсім свіжої:)
3-4 великі помідори
петрушку
кайєнський перець
перець чорний мелений
паприку
сіль за смаком
а ще ваші улюблені прянощі:)
опційно можна додати фету (я робила без)

Час приготування:
30 хвилин

Важко?
Ні, можна зробити навіть у дуже сонному стані:)


Помідори ріжемо шматочками, попередньо стараємось очистити їх від насіння та корінців. Ріжемо дрібно цибулю і часник. Розігріваємо сковорідку, вливаємо трохи олії, кидаємо спершу цибулю і часник. Помішуємо і смажимо десь 1-2 хвилини. Потім - додаємо помідори і помішуємо. Вогонь-середній, політ-нормальний:) Додаємо спеції.


Коли соус посне густіти (хвилин за 5) вливаємо акуратно яйце.


В такі миті мені завжди бракує двох речей: фотоапарата замість айфона-айпада і асистента:)


Через кілька хвилин, коли білок затягнувся, а жовток залишився рідким - виключаємо газ, ріжемо петрушку і посипаємо зверху. Снадінок із дивною назвою шакшука готовий!


Соус прекрасно пасує із шматком багета (або будь-якого іншого хліба насправді:)


Попереду цілий літній день:) Прокидайтесь!:)


Немає коментарів:

Дописати коментар