Цвібелькухен (Німецький цибулевий пиріг)


Коли я думаю про німецьку кухню, в моїй голову загоряється цілий букет ароматів і смаків. Найрізноманітніші ковбаски, які варять, смажать, консервують і заливають пивом...Шніцелі, безмежна кількість квашеної капусти, книдлі, смажені свинячі ноги, картопляні пюре і салат (з яким я тепер зовсім не дружу), десятки видів запашних булочок, оселедці або ж червона риба під сметанковою заправкою з яблуками, баранина, кролятина, оленина, багато багато пива з маленьких, і не дуже, броварень...
Німці ніколи не відмовляються від картоплі фрі, тут навіть існує піца із смаженою картоплею (!). Вони страшенно люблять численні італійські і грецькі ресторани, що вже казати про турецькі забігайлівки, які ростуть на німецьких вулицях мов гриби. Сучасна німецька кухня неймовірно різноманітна і багатогранна, як і сам населення країни і відрізняється в залежності від того, в яку саме частину Німеччини ви потрапили.
Одного разу мені до рук потрапила кулінарна книга ведучого програм і шеф-кухаря - Тіма Мельзера. Рецепти, які там зібрано, здебільшого мені подобаються, і я по-маленьку збираюсь їх освоювати. 


Сьогодні я пропоную приготувати традиційний німецький цибулевий пиріг, з сметаною, сиром, спечений на пухкому дріжджовому тісті. Мушу визнати, що перекладати рецепт було не найлегшим завданням, проте з ним вдалось справитись:)

Отже, для цибулевого пирога (або ж Цвібелькухена) нам потрібно:

350 г муки (можна поєднати два види, наприклад пшеничне борошно і висівки)
25 г свіжих дріжджів
200 мл теплої води (для дріжджів)
1 ч. л. меду
5 ч. л соняшникової олії
сіль, перець
2-3 великі цибулини 
1 ст. л кмину (можна менше)
1 ч. л цукру
150 мл яблучного соку (я ж брала натомість бульйон)
100 г сметани
80 г твердого сиру
зелень

Час приготування:
50 хвилин (20-25 з яких на випікання) + 12 годин тісто повинно провести в холодильнику, тому готувати варто з вечора

Важко?
Зовсім ні. Особливі знання чи вміння не потрібні зовсім.

Дорого?
Ні. 1 кг цибулі обійшовся в 9 гривень, 2 кг борошна - у 20, майже літр олії - у 31. Ціна сиру та сметани залежить від того, якому виробнику надаєте перевагу. 



Звечора замішуємо тісто. Розчиняємо дріжджі в теплій воді,додаємо ложку меду, виливаємо в муку. Додаємо сіль та олію. Замішуємо тісто доти доки воно не почне легко відставати від долонь, при потребі додаємо трошки муки. Далі огортаємо тісто плівкою і кладемо в холодильник на 12 годин (можна і більше, від цього гіршим воно не стане). 


Наступного дня ріжемо і смажимо цибулю. Дехто ріже пів кільцями, як на мене - це занадто грубо, тому я старалась різати дрібніше. Додаємо кмин, цукор, сіль та перець. Кмин можна замінити улюбленими травами (я даю італійську суміш майже до всього, проте тут вирішила йти за рецептом), окрім кмину додала дрібку тим'яну.


Далі виливаємо до цибулі яблучний сік (в моєму варіанті - бульйон з індика). До цибулі я також додала столову ложку сметани.Так вийшло тільки смачніше:).


Розігріваємо духовку до 240 градусів.
Далі беремо тісто, викладаємо у форму не забуваючи постелити пергаментний папір або ж змастити форму маслом чи маргарином та посипати мукою.
Тісто змазуємо сметаною та посипаємо сиром. Викладаємо цибулю, зверху також можна додати трошки сиру. До слова: в рецепті Мельзер використовує один із видів Bergkäse ( "Берґкезе", дослівно "гірський сир"). Берґкезе - це група сирів, яка походить з Альп.
Найвідомішим для мене видом з цієї групи є сир Грюєр.  
Ставимо в духовку на 20-25 хвилин, поки скоринка не зарум'яниться.
Для цікавих: на дерев'яній лопатці написано "Життя може бути дуже смачним". Правда жеж!:)



На моїй кухні нарешті знайшли місце всі численні тарілочки, які я привезла з собою з Бремена, а також подарована колекція наперстків з пташками, баварський пряник, колаж подарований з любов'ю, а також календар від Українського товариства охорони птахів.
Між іншим, в "Сніданку на Плутоні" нарешті з'явилась сторінка у Facebook! Лайкати і слідкувати за оновленнями можна ТУТ.


Пора витягувати пиріг!


Витягуємо з форми та посипаємо зеленню. Вибираємо фільм для перегляду і насолоджуємось смачним Цвібелькухеном:)




А вам імпонує німецька кухня? Що смакує вам найбільше?:)


Немає коментарів:

Дописати коментар