Фокачча з помідорами і базиліком


Нарешті я знову тут:) Після довгої перерви, я знову готова продовжити своє кулінарне вдосконалення і самоствердження:) І сьогодні я розкажу вам про легкий спосіб приготування традиційного італійського хліба із смачною назвою - фокачча. Основна перевага цього хліба не тільки в його незрівнянному ароматі, але й у повній відсутності яєць чи порошків для випічки серед складників.
Між іншим, я ніколи раніше не пекла хліб. Мені було страшно, за мною ганялись привид тіста-яке-так-ніколи-і-не-виросло, привид поганого замішування і привид сирої серединки. 
З допомогою прекрасного Джеймі Олівера, тепер випікати пахучий хліб з помідорами і базиліком (насправді їх можна замінити чим-завгодно:) стало задоволенням і маленькою гордістю. 

Потрібні інгредієнти:

500 г муки
350 мл теплої води
30 грам дріжджів
~1-2 ст. л. олії
сіль
дрібні помідори (черрі також підійдуть, звісно:) за смаком (я взяла десь 8 штук)
базилік за смаком, маленького пучка буде достатньо

Загальний час приготування
 2,5 години

Час випікання:
25 хвилин при температурі 200 градусів



Розчиняємо дріжджі у теплій воді. В муку додаємо олію, вливаємо дріжджі, додаємо сіль. Починаємо замішувати, спершу робимо це виделкою (аж допоки не стане тяжко:), потім насипаємо на стіл муки, не забуваємо змастити мукою руки і починаємо активно місити впродовж 8-10 хвилин. Тісто повинно бути гладким і відставати від рук. 


Накриваємо тісто, даємо йому підрости 40 хвилин. Не забуваємо про те, що дріжджове тісто не любить протягів і з радістю лежить в теплі. За час поки тісто росте - ріжемо помідори четвертинками та навпіл, відділяємо листочки базиліку (який успішно виріс до величини дерева поки я їла морозиво відрами десь в Нідерзаксені).


Далі, спершу дивуємось як тісто збільшилось вдвічі, викладаємо його в форму для випічки, змащуємо олією, робимо пальцем ямку, вкладаємо базилік, потім помідор. Якогось особливого правила чи пропорції тут не існує, довіряйте власним смакам:)


Накриваємо фокаччу і даємо ще 40 хвилин щоб підрости.


Далі я потерла трошки пармезану, розігріла духовку до 200 градусів і поставила фокаччу на 25 хвилин.


Ну і, власне, ось:



Беліссімо!:) Смачно (особливо, якщо не чекати поки вистигне), ароматно, хрумка скоринка.





Всім фокачча!


Немає коментарів:

Дописати коментар