Пост про зміни


Мене дуже довго тут не було чере цілу купу причин. За останні півтора роки відбулося дуже багато всього: я покинула роботу, купила простеньку камеру, почала заматись стоковою фотографією, тихо вийшла заміж, переїхати зі Львова до Бремена, встигла перевезти сюди своїх котів і продовжити пошуки себе. Це якщо переказати "Розвіяні вітром" у двох словах:)

Нещодавно в мене виникла ідея оживити цей блог, але трохи у іншому форматі: я писатиму про своє емігрантське життя та середовище  якому я опинилась. Про те, як тут все працює, наскільки важко (чи ні) вчити мову, що круто, а що ні, про міфи і реалії, про сім'ю, будні, свята,  проте чого бракує і т.д. В мене не буде конкретної структури, я дозволю собі діяти так, як підказуватиме інтуїція і, звісно враховуватиму ваші побажання (як в олдскульній програмі вітань:) 

Можливо місце проживання я змінила, але їжу любити не перестала. Тому інколи тут з'являтимуться дописи про те, що я готую і показувати як. 
За доброю традицією, перший же запис буде про типовий німецький сніданок на нашому балконі:) Німеччина - це, звісно, не Плутон, але інколи я таки почуваю себе тут справжньою іншопланетянкою.

Залишайтесь, буде цікаво.

Соля


Немає коментарів:

Дописати коментар